Subject: FW: Bussipeatuste märgid Kehtna vallas
From: "Marek Lind" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 17:35:54 +0300

Palun registreerida bussipeatuste rajamise taotlus.

Ette tänades

Marek

From: Timmo Teder <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 10, 2025 4:29 PM
To: Marek Lind <[email-masked]>
Subject: FW: Bussipeatuste märgid Kehtna vallas

Tere

Saadan edasi. Palun võtke vastamine kooskõlastuste üksuse peale.

Lugupidamisega

Timmo Teder
korrashoiu projektijuht

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel. 5550 4678

Tallinna mnt 14, 79513 Rapla linn
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Käesolev kiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni ja on
mõeldud kasutamiseks ainult adressaadile. Kui antud sõnum ei ole suunatud
Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil
kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Kui saite
selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest koheselt informatsiooni
saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.

From: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 10, 2025 4:23 PM
To: Timmo Teder <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Bussipeatuste märgid Kehtna vallas

Tsau

Läbi kk.üksuse oleks loogilisem panna liikuma (deltasse), st vaatavad
põhimõtete järgi üle, mis olukorras sobib LM, ooteala, tasku jms.

(Valdole ka helistasin, ütles nii on OK, praktika)

Terv

Margus.

From: Timmo Teder <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 10, 2025 3:38 PM
To: Margus Magus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Bussipeatuste märgid Kehtna vallas

Tere

Küsin nõu mis selle kirjaga teha?

Kas see peaks minema vist deltasse ja Valdole äkki vastamiseks või
kooskõlastuste üksusele?

Vald soovib panna puuduvad bussipeatuste lm riigiteede 20249 ja 20152
äärde. Mingid paigalduse nõuded ja üldise kooskõlastuse peaks TRAM andma.

Viimane „Rey“ nimeline polegi riigitee ääres.

Kõike head

Timmo

From: Lauri Alver <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 9, 2025 3:10 PM
To: Timmo Teder <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Bussipeatuste märgid Kehtna vallas

Tere, Timmo

Rääkisime eelmisel nädalal Kehtna valla bussipeatustest ja nendele
paigaldavate märkide nõuetest.

Saadan info peatuste kohta. Nendest vaid 2 asub valla tee ääres.

Võtsin pakkumised märkide tootmiseks ja paigaldamiseks (8 märki kokku)
ning 2 poolsete märkide hind tuli u 1 500 eurot ja 1 poolsed, ehk kaks
märki ühel postil u 3 200 eurot.

Lisaks saadan bussipeatustest bussile minevate inimeste statistika.
Näiteks meie teel oleval Valtu peatusest on pooleteise aasta jooksul
bussile läinud 16 inimest…

Olge head ja vaadake neid kohti ja arutame kas ja kuidas lahendame.

Aitäh ja edukat uut nädalat!

Lauri Alver

Taristu- ja heakorraspetsialist

Kehtna vallavalitsus

+372 5361 9303

[email-masked] <mailto:[email-masked]>